Grupper
Administrasjon av grupper gjøres av admin. Admin kan opprette, endre og slette grupper og styre tilganger for disse gruppene. Hensikten er å gjøre det enkelt for administrator å kunne tilpasse Nimble til pasientflyten i avdelingen.
Opprette en gruppe
For å opprette en gruppe gjør du følgende:
Naviger til hovedsiden Mer.
Klikk på Grupper.
Klikk på Pluss-ikonet oppe til høyre.
Skriv inn navnet på gruppen.
Klikk på Legg til ny gruppe.
Velg hvilke avdelinger gruppen skal være tilknyttet. Du må velge minst én.
Klikk på Lagre endringer.
Endre en gruppe
Finn gruppen du vil endre.
Klikk på gruppen.
Rediger tilknyttede organisasjonsenheter hvis du ønsker og klikk på Lagre endringer
Klikk på Rediger gruppenavn hvis du vil endre navnet.
Du kan ikke fjerne tilknytningen til en avdeling hvis det er pasienter tilknyttet den avdelingen i gruppen.
Slette en gruppe
Finn gruppen du vil endre.
Klikk på gruppen.
Klikk på Slett gruppe.
Bekreft valget.
Du kan ikke slette en gruppe hvis det er pasienter i gruppen.