Bruksstatistikk
Administrator av Nimble kan logge inn og se bruksstatistikk for en selv-definert tidsperiode. Dette skal gi innsikt i hvordan bruken av Nimble er der ute, slik at man kan følge opp avdelinger individuelt, samt understøtte feilsøking.
Se en bruksrapport
Naviger til hovedsiden Mer.
Klikk på Bruksstatistikk.
Velg tidsperiode.
Velg rapport-type.
Velg eventuelt hvilke avdelinger du ønsker å se data for.
Velg eventuelt hvordan du ønsker at data skal grupperes.
Du ser nå dataene, og kan laste dem ned som en .csv-fil.
Om rapportene
Alle rapporttypene presenterer data i tabellformat som kan eksporteres til CSV og viderebehandles i f.eks Excel. Tabellene kan sorteres ved å klikke på overskriften (standard sortering er basert på dataene i kolonnen lengst til venstre. Alle data blir hentet direkte fra databasen.
Hver gang man endrer datoer, type eller avdelinger vil dataene hentes på nytt. Standard datoer er dagens dato.
Merk at dataene hentes til tidspunktet du har gitt inn på siden, det betyr at om man blir lenge på siden, så kan det ha skjedd ting i Nimble som har gjort at tall eller aktiviteter har tilkommet.
Oppsummering av DHO aktiviteter per Pasient/DHO
Her presenteres oppsummering av aktivitet i et tidsrom med utgangspunkt i de enkelte DHO-episodene. Disse kan så grupperes og summeres på pasient eller avdeling.
Innsikter man kan finne her:
Hvor mange pasienter var onboardet per avdeling?
Hva var høyeste antall meldinger til en pasient?
Har noen pasienter hatt flere enn én DHO-episoder?
Oppsummering av DHO aktiviteter over tid
Her tilbys aktivitetstall oppsummert per dag. Disse kan så grupperes per uke/måned. Tallene er også filtrerbare per avdeling.
Innsikter man kan finne her:
Når har en gitt avdeling nådd et måltall på antall samtidige pasienter?
Hvor mange pasienter ble avrullet fra Nimble?
Hva var uken med mest aktivitet for chat med pasienter?
Hvilken dag er sendes det flest meldinger eller skjema?
Aktivitetslogg
Aktivitetsloggen viser en tidsvis oversikt over hva som har skjedd i Nimble innenfor det valgte tidsintervallet. Her kan man få oversikt over f.eks nye episoder, utsending av skjema eller andre pasientrettede aktivteter.
Innsikter man kan finne her:
Ble det opprettet en skjemaplan for pasient med ID 123?
Hvor mange skjema har egentlig pasient med ID 123 besvart?
Når startet en pasient med ID 123 DHO? Når ble oppfølgingen avsluttet?
Hvor mange skjema har blitt sendt ut og besvart i forrige uke?
Hvilke pasienter byttet forløp eller avdeling?
Hvilke pasienter har vært logget inn i Nimble People i forrige måned?